Sonntag, 26. Januar 2014

dodo Glam Nail

Hello!
Here we are - one of the polishes I've bought in Japan. Meet dodo Glam Nail. The maker doesn't bother to give interesting names to their shades, so it has got only a number: 490.
The polish is light pink with golden shimmer. It's very translucent, I've painted three coats, and still my nails weren't covered completely.

Прывітанне!
Вось я дабралася і да выпрабавання лака, які я купіла ў час падарожжа па Японіі. Знаёмцеся,  dodo Glam Nail. Вытворца гэтага брэнду не заклапочаны выдумленнем гучных назваў для кожнага колеру, таму лак атрымаў толькі нумар 490.
Лак вельмі празрысты, светла-ружовага колеру, з вялікай колькасьцю залатога шымеру. Я бы нават казала, што колер ружова-залаты. Я нанесла тры слаі, аднак лак не здолеў цалкам закрыць пазногаць.
The other drawback is a relatively long drying time. I smudged the nails, as they were all dry in my opinion.:(

Яшчэ адзін мінус - доўгі час на прасушванне. Нават калі я была ўпэўнена, што лак мусіў быць сухім, змазала некаторыя пазногці. :(
On the positive side is the colour itself.
The shine of golden particles is seen most in the artificial light.

Да плюсаў можна аднесці колер лака.
Бліск найлепш бачны пад электрычным святлом.

I guess, the tender pink with gold may be popular among Japanese girls, because it's girly and cute.

Мяркуецца, што японскія дзяўчыны любяць такія пяшчотныя і адначасова бліскучыя колеры, таму што яны дзяўчачыя і чароўныя.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen