Montag, 28. Januar 2013

ebay haul

Хаця я і занятая пакуль што аднаўленнем маіх пазногцяў, нішто не можа мяне ўтрымаць ад пошукаў і куплі чарговага лака на ebay. Не без намагання мне ўдаецца стрымліваць імкненне прапанаваць тут і там цану на як раз такі танны лак. Сёння ў паштовай скрыні я знайшла разам дзве бутэлечкі. Е-ей! На фатаграфіі, на жаль, колер Калар Клабу выглядае надта зялёным, хоць. на самой справе, ён перламутравы з ружовым адлівам. Блакітны металік ад Эссі быў на маім лісце жаданняў, і ў жорсткай барацьбе я атрымала перамогу над канкурэнтамі.


Although I don't use any colour polish at the moment, because of the strengthening action, I just cannot help but buy things on ebay. It's like an addiction itself. If I see, oh, this lovely polish bottle costs now so little, I just place my bid. This two bottles came with today's post. Yay! Strangely I couldn't get the colour of Color Club well. It's not so greenish, but rather perly with light pink shimmer. But at some angle it seems to turn green. Essie Blue Rhapsody was on my wishlist, especially because I don't have many metallics.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen